LOGIGE SISSE LINDORFFI ISETEENINDUSSE

Võlgnevusega seotud infot saate vaadata internetist aadressil www.lindorff24.ee. Info on teile kättesaadav ööpäevaringselt, kõikjal ja igast seadmest.

X
Hero image

Kuidas saame aidata?


Me mõistame teie olukorda ja oleme siin, et aidata
Soovin tasuda
Soovin tasuda

Ülekannet tehes kasutage palun maksemeeldetuletusel olevaid makserekvisiite. Selgituse lahtrisse palun kirjutage alati viitenumber. Nii saate olla kindel, et makse jõuab alati õige võlgnevuse katteks.

Võla tasumiseks vajalikud rekvisiidid
Saaja: Lindorff Eesti AS
Arvelduskonto: EE601700017000034108
Pank: Luminor Bank AS
SWIFT: NDEAEE2X

Soovite maksta? Palun logige sisse oma intrenetipanka

Swedbank   SEB   Luminor   LHV   Coop Pank

 

Soovite võla kohta enam infot?

Võtke meiega ühendust

Ma ei saa hetkel tasuda
Ma ei saa hetkel tasuda

Ärge muretsege. Enamikel juhtudel on teil võimalus pikendada maksetähtpäeva või sõlmida maksegraafik, mis annab teile võimaluse tasuda igakuiste osamaksetena. Logige sisse ja tehke endale sobivaim valik.

Võtke meiega ühendust juba täna. Leiame koos parima lahenduse võlgnevusest vabanemiseks.

Võtke meiega ühendust

Mis juhtub, kui ma ei tasu
Mis juhtub, kui ma ei tasu

Kui arvet tähtpäevaks ei tasuta ja maksemeeldetuletuse saatjaga ühendust ei võeta, jätkub sissenõudmisprotsess. Teada on kurb tõsiasi, et mida kauem võla tasumisega viivitada, seda kulukamaks see teile läheb. Pidage meeles, et aja kuludes suurenevad sissenõudmiskulud ja viivis.

Ärge tasumisega viivitage. Aeg on teha järgmine samm. Logige sisse iseteenindusse Lindorff 24, vaadake oma võimalusi ning võtke meiega ühendust.

Mis juhtub, kui ma arvet õigeaegselt ei tasu?

Olen kindel, et olen võla tasunud
Olen kindel, et olen võla tasunud

Logige sisse ja vaadake võla seisu. Pange tähele, et makse jõudmine meieni võib aega võtta 1–4 tööpäeva. Kui olete selle aja jooksul makse sooritanud, soovitame teil võlgnevuse seisu mõne päeva pärast uuesti kontrollida.

Kui tegite makse algsele teenusepakkujale, siis palun saatke meile maksekorraldus.

Kui olete makse sooritanud pärast arve maksetähtpäeva ja võla sissenõudmise protsess on algatatud, siis veenduge, et tasute ka sissenõudmisega seotud kulud.

Logige sisse

Sain kohtust dokumendid, mida saan teha
Sain kohtust dokumendid, mida saan teha

Võtke meiega kohe ühendust ja sõlmige meiega kokkulepe võla tasumiseks. Pärast seda saame kohtumenetluse poolte kokkuleppel lõpetada.

Kui kokkuleppest kinni ei peeta, saadetakse nõue kohtutäiturile.

Võtke meiega ühendust

Minu võlanõue on alusetu
Minu võlanõue on alusetu

Võtke võimalikult kiirelt ühendust meie klienditeenindusega ja andke sellest teada.

Selgitame olukorda ning peatame uurimise ajal võla sissenõudmise. Võla sissenõudmine jätkub, kui teie maksekohustus saab kinnituse. Pange tähele, et võla sissenõudmiseks võidakse alustada ka kohtumenetlust.

Võtke meiega ühendust

Soovin tasuda

Ülekannet tehes kasutage palun maksemeeldetuletusel olevaid makserekvisiite. Selgituse lahtrisse palun kirjutage alati viitenumber. Nii saate olla kindel, et makse jõuab alati õige võlgnevuse katteks.

Võla tasumiseks vajalikud rekvisiidid
Saaja: Lindorff Eesti AS
Arvelduskonto: EE601700017000034108
Pank: Luminor Bank AS
SWIFT: NDEAEE2X

Soovite maksta? Palun logige sisse oma intrenetipanka

Swedbank   SEB   Luminor   LHV   Coop Pank

 

Soovite võla kohta enam infot?

Võtke meiega ühendust

Mis juhtub kui ma arvet õigeaegselt ei tasu?

Mis juhtub, kui ma arvet õigeaegselt ei tasu?

Te pole oma arvet õigel ajal tasunud. Kui soovite teada, mis saab edasi, klõpsake allolevatel piltidel.

Loe edasi