Võlgade sissenõudmise paradoksid

Kõige tõhusam võlahaldus on aidata inimestel õigel ajal oma arveid tasuda. Kui makse hilineb, siis sama palju kui on kliente, on ka viise tasumiseni jõudmiseks – alates toetavast tekstisõnumist kuni võlgade restruktureerimiseni.

On oluline omada koostööpartnerit, kes suudab kõikide erisustega arvestada. Aga isegi parimad vahendid on kasutud, kui neid kasutada valel ajal või valel eesmärgil.

Krediidihaldus on üks oluline osa  kliendi teekonnast ja peaks olema kooskõlas sellega, kuidas  teie klient tajub brändi enne müüki  ja müügi ajal.

Samas võib tasumata arve või hilinenud makse olla hoopis võimalus lojaalsuse ülesehitamiseks. Hea inkassopartner peaks aitama teil mõista kliendi eluaegset väärtust, eriti kui klienti on tabanud rasked ajad.

Enamik kliente maksavad arve õigeaegselt. Sõltuvalt sellest, millises valdkonnas  te tegutsete, võib võlgade osakaal olla vaid 2-3 protsenti.

Seega, mis on siis inkassopartneri strateegiline väärtus? Teadmine, kuidas ära tunda ja vältida heade kliendisuhete katkemist, mis omakorda aitab teie äril madalama riskiastmega kasvada madalama riskiastmega. 

Sõltuvalt sellest, millises valdkonnas te tegutsete, võib võlgade osakaal olla vaid 2-3 protsenti.
Me tunneme teie kliente hästi ja aitame teil jõuda õigete klientideni, õigel ajal, õige sõnumiga.
Me tunneme teie kliente hästi ja aitame teil jõuda õigete klientideni, õigel ajal, õige sõnumiga.

Enamikul ettevõtetel on palju infot, kuid mitte piisavalt teadmisi, et langetada krediidiriski hindamisega seotud otsuseid. See võib tunduda paradoksaalne, kuid tõde on see, et osa kliente või äripartnereid, kellele te ütlete ei tänu kohmakale  riskihindamise protsessile, võiksid olla  ühed teie kõige väärtuslikumad partnerid. 

Kui te mõistate paremini oma klientide eelistusi ja käitumist, siis saate te paremini aru nii krediidiga seotud riskidest kui ka kasust. Rääkige meile, kuidas te soovite olemasoleva info enda jaoks tööle panna.